Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2014

dua hari yang lepas

dua hari yang lepas. lepas 4 tahun. saya pusing balik ke belakang. tengok balik masa silam. sekarang, waktu yang saya takut pada masa lepas, dah pun berlepas dengan jayanya. rupanya, apa yang saya diberi cabaran oleh Dia hari ni, sebab nak uji apa betul perkara yang saya tinggal 4 tahun lepas.
awak tau? saya terbaca hari ni, "awak pernah terluka pada masa lepas. tapi awak masih hidup lagi hari ni". see?
dua tiga hari ni, walaupun keje banyak, otak senget-senget, nak berjalan pun macam x larat, rasa macam nak tdo je, ada satu soalan yang duk putar-putar dalam kepala.."saya putar halim!'
"is it a need.. or hiburan semata-mata..untuk mesej dengan lelaki yang langsung xde kaitan dalam hidup kita.. yang memang bukan darah daging kita.. dengan erti kata lain, lelaki yang boleh jadi suami kita. " ????
dulu, masa saya muda dulu, boleh la nak mesej lelaki lelaki ni.. kiranya kawan kawan.. they are not my pakwe ok.. pkwe cukup sorang.. fullstop..tapi tu dulu.. seka…