Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2012
Look, im sorry. Im sorry for bothering you. Im sorry for all the texts I send you. Im sorry for IMing you the second you get online. Im sorry I keep asking if youre free to hang out. Im sorry I ask random questions. Im sorry that I ask about your life. Im sorry that im a bother to you. Im sorry that I always recite all those silly friendship quotes. But heres the truth. Im not sorry for any of those things; I only did it because you’re my friend. What im really sorry for is that you don’t realize how much our friendship means to me. Im sorry that I have a deep worry that this friendship wont last much longer. Im sorry I wanted to talk to you. Im sorry I wanted to get your opinions and advice on things. Im sorry I wanted to hang out with you. I just thought that’s what friends did. Im sorry I was willing to do anything to get your attention. I didn’t know being friends was too much to ask from you. Im sorry that im now left with only memories of what used to be. Please do me one favor,…
Pengharapan Tikakitakesusahan, kita berharap agar masalahdankesusahantuakanpergi… Sekalipunbegitu, iaharusdiselesaikan… Tikakitaresah, bertanyapadadiri… Apasebenarnya yang menyebabkankegelisahanni? Sekalipunbegitu, jawapantidakkutemui… Tikakitaberharap, agar seseorangdapatmenemani, Ya…mungkinseseorangakanmenemani.. Tapi kadang2, permintaanitutidakdapatdipenuhi… Ya…. Kadang-kadangujiandantarbiyahtu, Perlukitaharungiseorangdiri…. Meskipunjauh di lubukhati, Ya Tuhan hanya Engkau yang Memahami…

status di muka buku

dengan nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

alhamdulillah..harini, saya menyambung kembali mencoret perjalanan yang masih bersisa dan yang punya saki baki ni...hati ralat...tika bibir mengukir senyuman, tetapi hati punya reaksi yang sebaliknya...saya malas nak menaip..alkisahnya...setahun yang lepas, bila salah faham tu berlaku antara kami...dan ramai yang turut masuk campur...saya tidak mengambil tahu tentang kisah mereka yang lain, kenapa mesti menyibuk akan perkara saya? kenapa mesti bercakap sesuatu yang belum pasti? tidak ingat Tuhan? tidak ingat dosa?

okay...fine..status di muka buku tu menghangatkan segala-galanya...sehingga saya dipandang serong...setahun yang lepas...segalanya bertukar..hinggalah saat ini...ya..mereka tidak mengenali saya...mana mungkin mengenali saya jika tidak pernah bermusafir bersama saya..hanya tika di kelas, adakah itu sudah mampu untuk kalian membuat andaian bahawa kalian mengenali diri ini? perkara itu, saya tau di mana silapnya..tetapi…

semester terakhir

semester terakhir tengah menyapa saya..tapi, makin lama, tertekan pun ada...tapi, saya cuba jugak pujuk hati....

sekarang, saya cuba balik cari jurnal yang hilang tu...ya Rabbi...satu per satu...btol2 uji diri saya...

huhu...sesungguhnya, emosi sangat tidak stabil...rasa macam nak terbang balik kampung..nak bercerita kat parent pn takut mereka risau...

macam mana dengan rsult? huhu..sangat tidak cantik...

projek? <walaupun dh hari2 masuk lab, tapi saya still x dapat apa yang saya nak...kawan2 saya beruntung sebab dah dapat pure compound...fatma, ni ujian....>

<jurnal utk writing belom dapat ditemui keseluruhannya...sangat stress bila nak kena cari satu2...>

progress dah minggu depan...tapi pure compound tak dapat lagi...xpe...usaha lagi....

ujian yang saya terima ni...<x dapat balik...kerjakan lab work....laptop hilang..bla3>

masih kecil jika nk dibandingkan dengan orang lain...ini bukan alasan dan sebab untuk saya bermuram durjana...walaupun tika ni saya dah terasa …